Boek: De Klant is Koningin

Vrouwen hebben een verborgen economische macht:
– ze zijn hoog opgeleid en verdienen meer dan ooit – ze zijn zelfstandig en consumeren graag en veel – ze kopen voor zichzelf en hun gezin – ze beslissen over aankopen – ze beschikken niet alleen over hun eigen geld, maar ook over dat van hun partner.
Veel bedrijven nemen vrouwen als klant niet serieus. Aangezien zij de meeste koopbeslissingen nemen, is dat een groot gemis. Hoe kunnen bedrijven, vaak geleid door mannen, hun vrouwelijke klanten begrijpen? Volgens Jaffé moeten ze radicaal anders gaan denken. In De klant is koningin maakt ze korte metten met aloude clichés en laat zien hoe bedrijven product, prijs, distributie en communicatie kunnen invullen om vrouwen als klant te winnen en te behouden. Te koop bij www.bol.com.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.