Home > Boeken > Netwerken > boek: get social in business

boek: get social in business

In Get Social in Business laat Jeanet Bathoorn op haar kenmerkende enthousiaste wijze zien welke mogelijkheden en kansen social media bieden op en in het werk, of je nu werkzaam bent binnen een groot of klein bedrijf, of werkt als zelfstandig ondernemer. Je vindt in dit boek niet alleen heldere en praktische hoofdstukken over het zakelijk gebruik van LinkedIn, Facebook, Twitter en Google+, maar ook nuttige informatie over minder bekende toepassingen als Foursquare, Pinterest en QR-codes. Verder wijst het je de weg in het gebruik van handige filter- en sorteertools, het starten van een blog en het monitoren van al die social media. Hét boek om te ontdekken hoe je social media succesvol zakelijk inzet. Te koop bij bol.com.
Jeanet Bathoorn (1966) is trainer en internationaal spreker op het gebied van social media. Ze is bij uitstek in staat om de materie op een bijzonder heldere manier uit te leggen. Zij weet als geen ander managementteams en directies te enthousiasmeren en stimuleren om met social media aan de slag te gaan. Een training of lezing is pas geslaagd als deelnemers zeggen: ‘Er gaat een wereld voor me open’. Van haar boek ‘Get Social+. Online netwerken voor beginners’ zijn inmiddels meer dan 20.000 exemplaren verkocht.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *